[ad_1]
Artikkelskriving for bedrifter kan bidra til å øke fortjeneste, salg, trafikk til et nettsted eller bedrift. Å skrive en artikkel er rett og slett en måte å diskutere produkter, tjenester eller fordelene med hva virksomheten din kan tilby til potensielle kunder og kunder. Her er tre tips om hvordan du kan skrive bedre SEO-artikler.
Undersøkelser
Lag en detaljert liste over alle produktene og tjenestene du ønsker å markedsføre. Finn søkeordet som er relatert til hver. Søk på Google etter Googles søkeordverktøyvelger. Bruk synonymer, legg til hvordan, når og adjektiver til hvert populært søkeord du finner.
For eksempel kan en butikk som selger trendy ting for tenåringer skrive en serie artikler om motetrender for kjendiser.
Nøkkelord som brukes kan diskutere replika designerhåndvesker, Paris Hilton hair extensions, og diskutere hvordan kjendistrender forholder seg til spesifikke varer i butikken eller nettstedet deres.
Disposisjon
Skriv artikler ved hjelp av en disposisjon. Start med å skrive overskriftene, og la overskriftene sammen fortelle en historie. Deretter bruk dem og skriv inn teksten du trenger å få inn. Bruk en søkeordtetthetskontroll for å beregne at du ikke gjenbruker ett ord for mye. SurferSEO og andre slike verktøy er fine å bruke til slikt.
Øv på artikkelskriving
Skriv SEO-artikler minst en gang i uken. Bruk artikkelskriving som en del av markedsføringsplanen din. Disse artiklene vil bli lettere å skrive over tid. Hvis du ikke har tid eller lyst til å outsource artiklene, finn en skribent som har litt erfaring med søkemotoroptimalisering.
Å skrive artikler er en fin måte å finne interesserte personer og veilede dem til butikken din eller nettsiden din. Artikler med god informasjon bidrar til å bygge tillit hos den potensielle kjøperen før de i det hele tatt når din. Artikler kan plukkes opp av media og lenken kan spres tankefora, blogger og andre nettsteder. Hvis du ønsker å bygge trafikk, få eksponering eller øke fortjenesten, begynn å skrive artikkelen.
[ad_2]