[ad_1]
En boliginnredningsvirksomhet er en økonomisk givende satsning i Storbritannia for de som er villige til å ta risikoen. Storbritannia rangerer for tiden 13. på listen over interiørdesignbrukere. Videre anslår de siste dataene at innbyggerne vil bruke rundt 13,8 milliarder pund på å kjøpe husholdningsapparater for å renovere hjemmene sine i 2022 alene.
Hvis du er dyktig til å ta valg for å endre utseendet til hjemmet ditt, bør du vurdere å immigrere til Storbritannia for å starte hjemmedekorasjonsvirksomheten din med en gang. Vi vet at det kan være en vanskelig oppgave å komme i gang, og det er derfor vi har satt sammen dette innlegget.
Her er en trinnvis tilnærming til å starte din egen hjemmedekorasjonsbedrift i Storbritannia.
1. Studer bransjen og planlegg
Hjemmeinnredningsbransjen er enorm, og det er så mange bedrifter du vil konkurrere mot når du starter opp. Vi prøver å understreke behovet for å planlegge slik at du ikke er redd for å gi opp før du i det hele tatt begynner. Du må forstå markedet og tjenestene knyttet til virksomheten. Derfor må du svare på følgende spørsmål under denne forsknings- og planleggingsfasen:
· Hvilket sted føler jeg meg mest komfortabel? (Ikke vær en jack of all trades)
· Hvilke produkter vil jeg selge? (Møbler, billedvev, kjøkkentilbehør osv.)
· Hvem er mine konkurrenter? (Ikke for konkurranse, men for å skape din egen unike fordel)
· Hvilken plattform trenger jeg for å komme i gang? (online eller offline)
· Hvem er målkundene mine og hvordan når jeg dem?
Etter å ha tatt disse kritiske avgjørelsene, vil du ha et fokus og bør gå videre til neste trinn.
2. Bestem deg for et unikt firmanavn og registrer det
Sørg for at firmanavnet formidler essensen av virksomheten din og ikke noe generisk. Samtidig vil du ikke at en kunde skal glemme bedriftsnavnet ditt, så gjør det fengende, konsist og enkelt å uttale.
Du må registrere virksomheten din hos de relevante myndighetene i staten din før du starter. Merk at på dette stadiet krever britisk lov at du har en fysisk adresse i Storbritannia for registrering, uavhengig av om virksomheten vil være online eller på stedet.
Din immigrasjonsadvokat i Birmingham kan hjelpe deg med å finne en leiebolig hvis du fortsatt planlegger å flytte til Storbritannia.
I mellomtiden vil denne detaljen være tilgjengelig på nettregisteret i Storbritannia, så tenk nøye før du bruker hjemmet ditt.
3. Koble til leverandører og entreprenører
Hvordan mottar du varene dine når kunder bestiller dem? Selv om lommen er dyp, har du ikke råd til å ha for mange interiørartikler på lager. Dessuten er det urealistisk å ha en one-stop shop for alle interiørartikler.
Oppdag og bygg derfor et forhold til pålitelige leverandører og entreprenører som vil levere varene til deg til den beste prisen og på et tidligst mulig tidspunkt. Dette trinnet er enda viktigere hvis du har valgt å drive en hjemmeinnredningsvirksomhet på nett.
4. Lanser et nettsted for virksomheten
I denne digitale tidsalderen er det ikke omsettelig å ha en nettside for virksomheten din. Det blir viktigere om du har bestemt deg for å ha en nettbutikk for boliginnredning. Bruk et passende nettstedstema og vis frem produktene og tjenestene du tilbyr.
Inkluder også videoer av noe av arbeidet du har gjort og produktene du selger, da disse er mer overbevisende. Hvis du ikke har jobbet for noen ennå, start med hjemmet ditt. En video av hvordan du forvandlet rommet ditt ville være nyttig. Tanken er å bruke nettstedet ditt til å bygge og kommunisere en sterk portefølje.
Du trenger også en del som viser tidligere arbeid og attester fra tidligere kunder. Bruk kun klare bilder på nettsiden for å tiltrekke oppmerksomhet. Vi anbefaler å overlate denne oppgaven til en spesialist for best resultat.
5. Angi transaksjonsgebyret
I hjemmeinnredningsbransjen kan tjenestepriser være timebasert, en prosentandel av prosjektkostnaden, fast honorar og per kvadratfot. Før du gjør dette, bør du ha en generell ide om hva konkurrentene dine tar betalt for tjenestene sine.
Din bør ikke være for høy eller for lav. For høy betyr at du må være veldig flink til å overbevise kunder om å betale mer, og en lav rate kan bety mangel på kvalitet. Vi anbefaler også at du har et avtaleskjema som kundene signerer før jobbstart.
6. Annonser virksomheten din
For all del, du må fortelle folk om virksomheten din. Svært få mennesker bryr seg om å vite om en ny oppstart i deres område. Igjen, bortsett fra betalte kampanjer, vises nettsteder ikke bare på folks skjermer.
Bruk sosiale medier til å fortelle folk om produktene og tjenestene dine. Fortell venner og familie om det og bruk betalt annonsering for å nå målgruppen din.
Siste tanker
I tillegg til kapital krever boliginnredningsvirksomheten også mye kreativitet. Gjør det bra å delta på programmer som kan utvide horisonten din.
Men har du tenkt på hvordan du kommer deg til Storbritannia? Blant annet trenger du et investeringsfond på £50 000 for å kvalifisere for et innovatørvisum. Å søke om arbeidsvisum til Storbritannia er et annet middel for lovlig innreise.
Fordelen med denne tillatelsen er at du kan spare nok penger på å jobbe i Storbritannia til å starte din egen boligdekorasjonsbedrift etter å ha sikret deg en permanent oppholdstillatelse. Problemet er løst!
[ad_2]